Waga wizytówki internetowej

Promocja w internecie w obecnych czasach jest bardzo ważna. Strona internetowa stanowi dziś najlepszą wizytówkę prężnie rozwijającego się przedsiębiorstwa oraz kreatywnej osoby.

Nie bez powodu mówi się, że jeżeli nie ma Cię w sieci to Cię NIE MA w biznesie. Strona www jest aktualnie Twoim pierwszym kontaktem z potencjalnym klientem. To od Ciebie zależy jaki ton jej nadasz, w jakim stylu zechcesz ją widzieć… My dostosujemy się do Twoich wytycznych, bądź zaproponujemy optymalne rozwiązanie. Wyobraźnia jest tu kluczem. Zadbaj o to by witryna www tworzyła dobry wizerunek Twojego przedsiębiorstwa i Twojej osoby, gdyż często jest to kluczowy czynnik decydujący o pozyskaniu klienta z sieci.

Strona internetowa pozwala na szczegółowe przedstawienie oferty i informacji o firmie, a także takich informacji, które normalnie wymagają (kosztownego) drukowania broszur informacyjnych, katalogów, informacji o konkursach, promocjach i innych działaniach marketingowo – promocyjnych, które docierają tylko do klientów, których TY wybierzesz a przecież istnieją tysiące ludzi potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą, o których Ty jeszcze nie wiesz.

Wizytówka obniża koszty reklamy w docelowym środowisku w porównaniu z tradycyjnymi środkami takimi jak prasa, radio czy telewizja.( Oszczędzamy pieniądze na kosztach reklamy i ogłoszeń i zwiększamy efektywność reklamy. Umieszczając wyczerpującą informację zyskujemy przewagę informacyjną nad konkurencją. Do tej pory jednak ta strategia była bardzo kosztowna w przypadku wyżej wymienionych tradycyjnych mediów reklamowych, gdzie każdy centymetr kwadratowy, sekundę spotu przelicza się na złotówki. Teraz wystarczy krótka a więc i tania informacja z odesłaniem po więcej szczegółów na stronę www, gdzie przestrzeń reklamowa nie jest ograniczona kosztami.)

Posiadając strony internetowe Podtrzymujemy wstępny kredyt zaufania klientów, którzy chcąc zasięgnąć więcej informacji o twojej firmie odwiedzają twój serwis internetowy. Oczywiście sam serwis musi na odwiedzającym sprawić dobre wrażenie – przy źle zaprojektowanym serwisie możemy u części odbiorców osiągnąć odwrotny rezultat. Dobrze zaprojektowana strona internetowa wzbudza zaufanie do firmy i buduje długofalową świadomość marki.

Dziś strony internetowe nie są tylko wizytówkami. Rozwój technologii webowych daje szerokie możliwości: zwiększenie sprzedaży, reklamowanie działalności, poprawa wizerunku, komunikacja z klientami czy w ogóle przedstawienie swojej firmy i zaistnienie na rynku. Dobrze przygotowana witryna i przemyślana zawartość spięta w nowoczesny design to narzędzie unierwsalne, cały czas rozwijające się, funkcjonalne i niezwykle opłacalne.

Kontakt z klientem, feedback Internet stał się podstawowym kanałem komunikacji. Nie wybieramy się osobiście, rzadziej dzwonimy – na potęgę wysyłamy maile, czy wiadomości za pośrednictwem mediów społecznościowych. Z punktu widzenia klientów, wstępna selekcja jest prowadzona z poziomu monitora.

Dodatkowo, za pośrednictwem Google Analytics można śledzić bardzo szczegółowe dane na temat  strony internetowej i interakcji w jakie wchodzą na niej nasi potencjalni klienci. W znacznym stopniu ułatwia to planowanie strategii internetowych, dostosowanych do potrzeb klientów.